FOTOGRAFIA PERSONALITZADA

Tria la teva classe personalitzada que més t’agradi, ja sigui per tu o per regalar.

Fotografia personalitzada 2 o 3 hores

Descripció:

Si sou dels que preferiu classes individuals en comptes de classes en grup, o si no trobeu enlloc resposta a qüestions concretes, o si voleu quedar de luxe regalant aquest curs, llavors aquest curs a mida de dues o tres hores és l’opció perfecta.

No només pots indicar al professor els temes fotogràfics de què vulguis tractar, sinó que també la classe pot versar fins i tot pot ser una sessió de fotos guiada on tu seràs el fotògraf i podrà acompanyar-te qui tu vulguis per fer de model i posar per a tu amb les indicacions i els consells del professor.

Curs de fotografia per regalar a Tordera!! 6 hores

Descripció:

Descobreix el complet pack de dos o tres cursos de fotografia que ha preparat el professor Xavier Llop: Encertaràs de ple tant si és per a tu o per regalar! Els cursos de què consta el pack són el curs d’iniciació a la fotografia digital, Descobreix la teva càmera, el curs de fotografia nocturna i el taller de composició fotogràfica. Tot es fa a l’aire lliure per poder practicar al màxim.

Primer realitzaràs el curs d’iniciació “Descobreix la teva càmera” perquè et familiaritzis amb els comandaments principals de la teva càmera. Després tindràs sis mesos per fer qualsevol dels altres dos cursos si esculls el pack de dos cursos o bé faràs els tres cursos en total si esculls el pack de tres cursos. Tu tries!

A més de totes les fotografies que faràs durant els cursos més els exercicis que es proposaran per seguir practicant, el professor t’enviarà un PDF amb els apunts de cadascun dels cursos als quals assisteixis perquè després repassis a casa.

Curs fotografia nocturna:

Descripció:

Vols fer els teus primers passos en fotografia nocturna? Ja fa temps que practiques i vols obtenir millors resultats quan ja s’ha posat el Sol? Vols que et quedin perfectes els retrats que fas de nit la teva parella amb la ciutat al fons? Has vist fotografies amb rastres de llums de cotxes als carrers i autopistes i vols aprendre a fer-los? T’agradaria tenir fotos de la font màgica de Montjuïc com les que veus a les postals?

En aquest cas, el curs intensiu de fotografia nocturna és per a tu. És un curs fonamentalment pràctic, indicat per a qualsevol tipus de càmera que tinguis: Rèflex, Bridge, Evil, CSC, Superzoom, etc.

Curs de fotografia: Descobreix la teva càmera!

Descripció:

Fa poc temps que tens una càmera? La fas servir sempre en mode automàtic? Vols treure’n més partit?

Doncs aleshores aquest curs de fotografia és perfecte per a tu.

Durant el curs aprendràs, comprendràs i sobretot practicaràs les funcions principals de la teva càmera, com ara la compensació d’exposició, el balanç de blancs, el diafragma, la velocitat, l’ISO i algunes funcions més.

El curs es pot fer amb qualsevol càmera rèflex, mirrorless, evil, csc, híbrida, bridge o compacta avançada. I de qualsevol marca, com ara Canon, Nikon, Sony, Olympus, Panasonic, Fuji, Leica o Pentax.

Taller de composició amb qualsevol mòbil o càmera

Descripció:

Si vols fer fotografies que t’agradin més o si vols que les fotografies que puges a Instagram o altres RR.SS. agradin més, agafa el teu mòbil o la teva càmera i apunta’t a aquest taller.

La diferència entre una bona foto i una foto encara millor no sol ser la tècnica emprada, sinó l’atractiu de la composició que ha decidit el fotògraf. Aquesta és la raó per la qual Foto Club Tordera et proposa aquest taller de composició fotogràfica, perquè no perdis ni una oportunitat de fer fotos estupendes que agradin però sobretot que t’agradin a tu.

Mini tallers exclusius per socis de l’entitat

Mini tallers fotogràfics, que tant poden estar relacionats amb la manera de fotografiar, com de la seva edició.

Aquests mini tallers seran màxim d’una hora i seran totalment gratuït pels socis de la nostre entitat.

Tindrà una limitació d’un taller per mes per cada soci i s’haurà de reservar prèviament.

Copyright © 2010-2023 Foto Club Tordera.
Avís legal, polítiques de privadesa i galetes.