Formació 2.8

Format nou de formació pels socis. Un format on permet al soci convocar un tema de dubte i l’associació prepara un mini taller d’una hora i mitja aproximadament totalment gratuït.

També hi ha l’opció de participar en aquests minis tallers aquelles persones interessades i que no són socis, però haurà d’abonar una petita quota.

Aula de Formació

Accedeix a l’aula de formació per poder veure les fotografies.

Com fer servir les mascares de capa?

Formació nivell bàsic

Encarat a totes les persones que no saben què són o per què serveixen les mascares de capa, tant en imatges com en capes d’ajustaments.

Obert a tothom.

Tindrà lloc el dia 14 de maig de 2021 a les 20:30 hores a l’Aula virtual (plataforma Meet), el qual es facilitarà amb la seva inscripció.

Material a l’escriptori: Micròfon i webcam opcional

Preu 15€
Socis gratuït

Per ingrés al Banc Sabadell ES09 0081 0443 2100 0112 4115 fins el dia 11 de maig

Inscripcions obertes

Com fotografiar una sortida de Sol?

Encarat a totes les persones que volen dominar i aprendre a fer fotografies d’albades, els seus trucs, quins filtres utilitzar, etc.

Obert a tothom.

Tindrà lloc el dia 16 d’abril de 2021 a les 20:30 hores a l’Aula virtual (plataforma Meet), el qual es facilitarà amb la seva inscripció.

Material a l’escriptori: Micròfon i webcam opcional

Preu 10€
Socis gratuït

Aquesta formació tindrà una sortida pràctica exclusiu només per socis i gratuïta, el dissabte 17 a les 6:00 hores, on la localització només serà desvetllada als associats. Serà obligatori portar mascareta i farem grups reduïts.

Per ingrés al Banc Sabadell ES09 0081 0443 2100 0112 4115 fins el dia 12 d’abril

Inscripcions Tancades

Tècnica de com integrar una persona en un altre fotografia

Encarat a totes les persones que volen fer el salt en l’edició i aprendre altres tècniques.

Tindrà lloc el dia 1 de maig de 2020 a les 19:00 hores a l’aula virtual

Preu 15 €

Inscripcions Tancades

Què significa el número f?

Encarat a totes les persones que volen dominar el diafragma, obertura, número f… i les seves virtuts

Tindrà lloc el dia 8 de maig a les 19:00 hores a l’aula virtual.

Preu 10€

Aprenent amb Adobe Càmera RAW

Encarat a totes les persones que volen fer el salt del format jpg a RAW, o que ja disparen amb format RAW, però volen endinsar-se més en aquest format.

Tindrà lloc el dia 25 de març a les 19:00 hores a l’aula virtual.

No socis 10€

Tècnica de Fotografiar Paisatges

Encarat a persones que volen millorar les seves fotografies de paisatge, està obert a tothom.

Tindrà lloc el dia 3 d’abril a les 20:00 hores a l’aula virtual.

No socis 10€

Tècnica de la Profunditat de Camp

Encarat a totes les persones que volen dominar la profunditat de camp i les seves virtuts.

Tindrà lloc el dia 17 d’abril a les 19:00 hores a l’aula virtual

Preu 15 €
Socis 5€

Inscripcions Tancades

Tècnica de retall d’un personatge i posar-ho en un altre fotografia.

Encarat a persones que volen experimentar més amb l’edició, el nivell és avançat, però està obert a tothom.

Tindrà lloc el dia 18 de novembre a les 19:45 hores a l’edifici Emili Vendrell del carrer dels Ciutadans, 16, primer pis.

Material a portar: paper i bolígraf

No socis 5€

Inscripcions tancades

Passos bàsic amb photoshop cc

Encarat a persones que volen iniciar-se en l’edició, però on també poden assistir més experts i poder aportar el seu gra de sorra.

Tindrà lloc el dia 18 d’octubre a les 19:45 hores a l’edifici Emili Vendrell del carrer dels Ciutadans, 16, primer pis.

Material a portar: paper i bolígraf

Inscripcions tancades