Formació 2.8

Format nou de formació pels socis. Un format on permet al soci convocar un tema de dubte i l’associació prepara un mini taller d’una hora i mitja aproximadament amb un preu simbòlic.

També hi ha l’opció de participar en aquests minis tallers aquelles persones interessades i que no són socis, però haurà d’abonar una petita quota.

Com fotografiar la Lluna pas a pas

En Xavier Llop ens explicarà pas a pas, que cal per intentar fer una fotografia a la Lluna amb un subjecte, silueta o objecte a davant.

Encarat per edats de 14 anys endavant i que els hi agradi aprendre a fotografiar la Lluna.

Obert a tothom.

Com fotografiar joguines?

Encarat per edats de 8 anys endavant i que els hi agradi aprendre a fotografiar joguines amb una part animada.

Fotografiar les joguines pot ser un exercici excel·lent per divertir-se i posar a funcionar els engranatges de la creativitat.

Inscripcions tancades

Fotografiar en hora blava

Encarat a totes les persones que volen aprendre a fotografiar en hores blaves, ja sigui paisatges urbans, de natura, retrats…

Obert a tothom.

Tancat

Fotografiar castells de foc i Correfocs.

Encarat a totes les persones que volen aprendre a fotografiar i editar fotografies de castells de foc i correfocs, fent ús de les experiències d’en Xavier Llop.

Inscripció tancada

Copyright © 2010-2024 Foto Club Tordera.
Avís legal, polítiques de privadesa i galetes.