Formació 2.8

Format nou de formació pels socis. Un format on permet al soci convocar un tema de dubte i l’associació prepara un mini taller d’una hora i mitja aproximadament totalment gratuït.

També hi ha l’opció de participar en aquests minis tallers aquelles persones interessades i que no són socis, però haurà d’abonar una petita quota.

Aula de Formació

Accedeix a l’aula de formació per poder veure les fotografies.

Fotografiar castells de foc i Correfocs.

Encarat a totes les persones que volen aprendre a fotografiar i editar fotografies de castells de foc i correfocs, fent ús de les experiències d’en Xavier Llop.

Obert a tothom.

Obligatori portar mascareta.

Formació de dos dissabtes, el dia 13 de novembre i el dia 20 de novembre.

Lloc: A la Biblioteca de Tordera.

Dissabte 13
Matí a les 10h. i fins les 12h. es farà la teòrica de com fotografiar els Castells de foc i Correfocs.

Vespre a les 21h. i fins que s’acabi el foc, es durà a terme la practica amb els Diables de Tordera.

Material a dur: Matí per agafar apunts i vespre la càmera de fotografiar i samarreta de màniga llarga de cotó, pantalons llargs a ser possible texans, bambes o botes muntanya, taps per les orelles, mocador, gorra o barret per protegir el cap i un filtre UV (que no sigui car) per protegir objectiu.

Dissabte 20
Matí de les 10h i fins les 12h. explicació i pràctica de com editar correfocs.

Material a dur: Ordinador portàtil amb el software que hi treballeu, (Photoshop, Lightroom…) i material per agafar apunts. Nosaltres us ensenyarem amb Adobe RAW i Photoshop.
Si no teniu ordinador portàtil, només el material per agafar apunts.

Places limitades!! Es tancarà inscripcions el dia 10 de novembre

Preu: 25€

Preu soci: 10€

Hauràs d’abonar la quota de la Formació 2.8, amb una transferència amb el teu nom i concepte al Banc Sabadell: ES09 0081 0443 2100 0112 4115 i omplir el formulari adjuntant el comprovant de pagament.

Inscripció tancada

Copyright © 2010-2022 Foto Club Tordera.
Avís legal, polítiques de privadesa i galetes.