FESTA MAJOR

10è Concurs de fotografia digital                                         FESTA MAJOR DE TORDERA 2021

TERMINI D’ADMISSIÓ:

Alguns actes i/o la totalitat d’aquest concurs pot quedar suspès condicionat a la situació sanitària del Covid-19 i normes del PROCICAT

S’haurà d’omplir la inscripció abans de enviar fotos, per fer l’acreditació i poder accedir al recintes amb control d’accés.

Bases:

PARTICIPANTS

Tothom qui ho desitgi.

TEMA “A”: FESTA MAJOR 2021 (del 19 al 26 d’agost)

TEMA “B”: FOC

Màxim 5 fotografies per concursant i tema, en blanc i negre o color.

Tema A: Les fotos hauran de ser preses en qualsevol acte relacionat amb la Festa Major 2021 menys correfoc i castells de foc.

Tema B: Les fotos hauran de ser preses del correfoc o espectacle a càrrec dels Diables de Tordera i castells de foc de la Festa Major 2021

Tampoc es podrà afegir o treure res a la foto que no sigui l’original. En cas de dubte es podrà demanar el RAW.

PRESENTACIÓ i FORMAT

Les fotografies seran en format digital amb la part horitzontal de 1024  píxels i si es vertical de 768 píxels amb una resolució de 72 dpi.

IDENTIFICACIÓ

A l’arxiu, la lletra del tema, el nom i cognoms, correu electrònic, el número de foto i número de soci de la FCF si s’escau (per aquest ordre).

TRAMESA

Entrega per correu electrònic a concursfotoclubtordera@gmail.com.

JURAT

Hi haurà un jurat d’admissió i un altre qualificador reconegut per la FCF format per tres persones vinculades al món de la fotografia. Les decisions d’ambdós  jurats seran  inapel·lables i no haurà cap premi desert.

NOTES D’INTERÈS

Els casos imprevistos seran resolts pels organitzadors.

Cada concursant només podrà obtenir un premi per tema.

Les fotografies rebudes sense el formulari d’inscripció no seran acceptades.

El premi l’haurà de recollir el/la guanyador/a o alguna persona assignada per ell/a. Si no es recull el dia de l’entrega, el premi quedarà desert.

No s’acceptaran obres que portin impresos noms o marques identificables de l’autor, ni foto muntatge de dues o més fotos (excepte panoràmiques), tampoc és podrà afegir i treure res que no correspongui amb l’original, en cas de dubte es podrà demanar el RAW.

Les fotografies premiades quedaran en propietat de l’organització i que podrà exhibir-les i reproduir-les amb fins de promoció i difusió del concurs, fent constar en tot moment el nom de   l’autor i podran ser reproduïdes en publicacions de l’entitat i/o Ajuntament de Tordera. A tal   efecte, els guanyadors hauran de facilitar les fotografies en format digital de 30 cm (3543 píxels) de la part més llarga i amb una resolució de 300 píxels/polzada abans del 23 de setembre; en cas de no fer-ho no es podrà optar a premi. Les fotografies no premiades es destruiran un cop fet l’exposició a la web.

Els autors es responsabilitzaran que no existeixin drets de tercers, ni drets d’imatge.

La participació en el concurs implica la total acceptació d’aquestes bases.

Calendari:

Aquest concurs està reconegut per la FCF (Federació catalana de Fotografia) amb el núm. 2021-59, i puntua per a l’obtenció de les distincions d’Artista, Excel·lència i Mestre.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ GRATUÏT I OBLIGATORI

El podràs trobar a: Clica aquí

TERMINI D’ADMISSIÓ

5 de setembre 2021

VEREDICTE

El 18 de setembre i serà públic amb l’aforament limitat, al local de Foto Club Tordera c/ Ciutadans, nº16, 1r pis, a les 11 del matí. Si PROCICAT digués el contrari es faria virtual.

EXPOSICIÓ

S’exposarà una part seleccionada de les obres en la pàgina de l’entitat fotoclubtordera.cat

Del 1 al 20 d’octubre.

LLIURAMENT DE PREMIS

El dia 2 d’octubre, a les 19:00 hores al local Emili Vendrell, c/ Ciutadans, nº16, 1r pis.

Premis:

TEMA “A” i TEMA “B”

1er premi: 75 € + Trofeu

2n i 3r premi: 25 € + Trofeu

Es pot demanar informació suplementària per resoldre qualsevol dubte al correu electrònic:

concursfotoclubtordera@gmail.com

Et pots descarregar les bases aquí:

10è CONCURS DE FOTOGRAFIA FESTA MAJOR 2021

PROGRAMACIÓ FESTA MAJOR DE TORDERA 2021