FIRA DEL RAM

12è Concurs de fotografia digital                                   FIRA MERCAT DEL RAM TORDERA 2022

Queden:

Bases:

PARTICIPANTS

Tothom qui ho desitgi.

TEMA: FIRA DEL RAM 2022 (dies 9 i 10 d’abril)

Màxim 5 fotografies per concursant, en blanc i negre o color.

Les fotos hauran de ser preses en el recinte del Parc Prudenci Bertrana, que és on es celebra la fira, o bé pels voltants de l’esmentat parc, amb motius que hagin estat instal·lats per a la fira en qüestió, i han de ser d’aquest any 2022 i no podrà ser un fotomuntatge de dues o més fotos, excepte panoràmiques. Tampoc es podrà afegir res a la foto que no sigui l’original. En cas de dubte es podrà demanar el RAW.

PRESENTACIÓ i FORMAT

Les fotografies seran en format digital amb la part horitzontal de 1024  píxels i si es vertical de 768 píxels amb una resolució de 72 dpi.

IDENTIFICACIÓ

A l’arxiu, el número de foto i al mail el nom i cognoms, correu electrònic, el número de fotos presentades i número de soci de la FCF si s’escau (per aquest ordre).

TRAMESA

Entrega per correu electrònic a concursfotoclubtordera@gmail.com.

JURAT

Hi haurà un jurat d’admissió i un altre qualificador reconegut per la FCF format per tres  persones vinculades al món de la fotografia. Les decisions d’ambdós jurats seran inapel·lables i no hi haurà cap premi desert.

NOTES D’INTERÈS

Els casos imprevistos seran resolts pels organitzadors.

Les fotografies rebudes sense el formulari d’inscripció no seran acceptades.

L’organització declina qualsevol responsabilitat sobre les imatges presentades, essent-ne l’autor l’únic responsable d’obtenir els drets d’imatge i posseïdor del copyright.

El fet de presentar-se en aquest concurs, implica l’acceptació d’aquestes Bases.

Cada concursant només podrà obtenir un premi.

Les fotografies premiades quedaran en propietat de l’organització i que podrà exhibir-les i reproduir-les amb fins de promoció i difusió del concurs, fent constar en tot moment el nom de   l’autor i podran ser reproduïdes en publicacions de l’entitat i/o Ajuntament de Tordera. A tal efecte, els guanyadors hauran de facilitar les fotografies en format digital de 20 x 30 cm (3543 x 2362 píxels) i amb una resolució de 300 píxels/polzada abans del 8 de maig; en cas de no fer-ho no es podrà optar a premi. Les fotografies no premiades es destruiran un cop fet l’exposició a la web.

Calendari:

Aquest concurs està reconegut per la FCF (Federació Catalana de Fotografia) amb número 2022-X, i puntua per l’obtenció de les distincions d’Artista, Excel·lència i Mestre.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ GRATUÏT I OBLIGATORI

El podràs trobar a: INSCRIPCIONS OBERTES

TERMINI D’ADMISSIÓ

El 22 d’abril del 2022.

VEREDICTE

El 30 d’abril, i serà públic al local Emili Vendrell c/ Ciutadans, nº16, 1r pis, a les 11 del matí.

EXPOSICIÓ

S’exposarà una part seleccionada de les obres en la pàgina de l’entitat: www.fotoclubtordera.cat

El dia 2 al 22 de maig.

LLIURAMENT DE PREMIS

El dia 14 de maig, a les 18:00 hores al local Emili Vendrell, c/ Ciutadans. nº16, 1r pis.

Premis:

1er premi: 150

2on premi: 100

3er premi:    50

Es pot demanar informació suplementària per resoldre qualsevol dubte al correu electrònic:

concursfotoclubtordera@gmail.com

Et pots descarregar les bases aquí:

12è CONCURS DE FOTOGRAFIA FIRA MERCAT DEL RAM 2022

PROGRAMA ACTIVITATS FIRA MERCAT DEL RAM 2022