PONT DE FERRO

10è Concurs de fotografia digital PONT DE FERRO TORDERA 2021

Termini d’admissió:

Nova edició del concurs Pont de Ferro 2021 amb un petit canvi en el veredicte, on depenen de les mesures per la COVID-19 podrà ser presencial o virtual.

Bases:

PARTICIPANTS

Tothom qui ho desitgi.

TEMA: MUNICIPI DE TORDERA (del 1 de maig al 6 de juny de 2021)

Màxim 5 fotografies per concursant, en blanc i negre o color i no podran estar premiades en altres concursos anteriors.

Les fotos hauran de ser preses en qualsevol lloc del terme municipal de Tordera de qualsevol any (hauran de ser fotografies preses per un mateix i poder demostrar-ho si cal).

PRESENTACIÓ i FORMAT

Les fotografies seran en format digital amb la part horitzontal de 1024  píxels i si es vertical de 768 píxels amb una resolució de 72 dpi.

IDENTIFICACIÓ

A l’arxiu, el nom i cognoms, correu electrònic, el número de foto i número de soci de la FCF si s’escau (per aquest ordre).

TRAMESA

Entrega per correu electrònic a concursfotoclubtordera@gmail.com.

JURAT

Hi haurà un jurat d’admissió i un altre qualificador reconegut per la FCF format per tres persones vinculades al món de la fotografia. Les decisions d’ambdós  jurats seran inapel·lables i no haurà cap premi desert.

NOTES D’INTERÈS

Els casos imprevistos seran resolts pels organitzadors.

Cada concursant només podrà obtenir un premi.

Les fotografies rebudes sense el formulari d’inscripció no seran acceptades.

No s’acceptaran obres que portin impresos noms o marques identificables de l’autor, ni foto muntatge de dues o més fotos, excepte panoràmiques, tampoc és podrà afegir res que no correspongui amb l’original, en cas de dubte es podrà demanar el RAW.

Les fotografies premiades quedaran en propietat de l’organització i que podrà exhibir-les i reproduir-les amb fins de promoció i difusió del concurs, fent constar en tot moment el nom de   l’autor i podran ser reproduïdes en publicacions de l’entitat i/o Ajuntament de Tordera. A tal   efecte, els guanyadors hauran de facilitar les fotografies en format digital de 20 x 30 cm i amb una resolució de 300 píxels/polzada abans del 24 de juny; en cas de no fer-ho no es podrà  optar a premi. Les fotografies no premiades es destruiran un cop fet l’exposició a la web.

Els autors es responsabilitzaran que no existeixin drets de tercers, ni drets d’imatge.

L’organització s’eximeix de qualsevol conflicte de publicació de l’obra i es reserva el dret de publicar les fotografies en els mitjans de comunicació per a la difusió fotogràfica del concurs.

La participació en el concurs implica la total acceptació d’aquestes bases.

En compliment de la Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre de protecció de dades de caràcter personal s´informa que les dades dels autors passaran a formar part dels fitxers de Foto Club Tordera, amb l´única finalitat de gestionar la participació d´aquest concurs i per a la publicació dels seus premis, així com per mantenir-los informats de futures edicions.

L’Entitat organitzadora resoldrà qualsevol circumstància segons les restriccions de la pandèmia de la COVID-19

Calendari:

Aquest concurs està reconegut per la FCF (Federació catalana de Fotografia) amb el núm. 2021-XX, i puntua per a l’obtenció de les distincions d’Artista, Excel·lència i Mestre.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ GRATUÏT I OBLIGATORI

El podràs trobar a: INSCRIPCIONS OBERTES

TERMINI D’ADMISSIÓ

El 6 de juny 2021

VEREDICTE

El 12 de de juny i serà presencial o virtual, segons restriccions de la COVID-19 a les 11 del matí al local de l’Emili Vendrell, c/ Dels Ciutadans, nº16, 1r pis. S’intentarà gravar i penjar-ho.

EXPOSICIÓ

S’exposarà una part seleccionada de les obres en la pàgina de l’entitat: www.fotoclubtordera.cat

Del 14 de juny al 15 de juliol

LLIURAMENT DE PREMIS

El dia 26 de juny a les 19:00 hores al local de l’Emili Vendrell, c/ Dels Ciutadans, nº16, 1r pis.

Aforament limitat només als guanyadors.

Premis:

1er premi:   100€  + trofeu Pont de Ferro

1er finalista: 50

2n finalista:  50

Es pot demanar informació suplementària per resoldre qualsevol dubte al correu electrònic:

concursfotoclubtordera@gmail.com

Et pots descarregar les bases aquí:

10è CONCURS DE FOTOGRAFIA PONT DE FERRO 2021