PONT DE FERRO

Bases:

PARTICIPANTS

Tothom qui ho desitgi.

TEMA: MUNICIPI DE TORDERA (del 1 d’abril al 23 d’abril de 2019)

Màxim 5 fotografies per concursant, en blanc i negre o color i no podran estar premiades en altres concursos anteriors.

Les fotos hauran de ser preses en qualsevol lloc del terme municipal de Tordera de qualsevol any (hauran de ser fotografies preses per un mateix i poder demostrar-ho si cal).

PRESENTACIÓ i FORMAT

Les fotografies seran en format digital amb la part horitzontal de 1024  píxels i si es vertical de 768 píxels amb una resolució de 72 dpi.

IDENTIFICACIÓ

A l’arxiu, el nom i cognoms, correu electrònic, el número de foto i número de soci de la FCF si s’escau (per aquest ordre).

TRAMESA

Entrega per correu electrònic a concursfotoclubtordera@gmail.com.

JURAT

Hi haurà un jurat d’admissió i un altre qualificador reconegut per la FCF format per tres persones vinculades al món de la fotografia. Les decisions d’ambdós  jurats seran inapel·lables i no haurà cap premi desert.

NOTES D’INTERÈS

Els casos imprevistos seran resolts pels organitzadors.

Cada concursant només podrà obtenir un premi.

Les fotografies rebudes sense el formulari d’inscripció no seran acceptades.

No s’acceptaran obres que portin impresos noms o marques identificables de l’autor, ni foto       muntatge de dues o més fotos, excepte panoràmiques, tampoc és podrà afegir res que no correspongui amb l’original, en cas de dubte es podrà demanar el RAW.

Les fotografies premiades quedaran en propietat de l’organització i que podrà exhibir-les i           reproduir-les amb fins de promoció i difusió del concurs, fent constar en tot moment el nom de   l’autor i podran ser reproduïdes en publicacions de l’entitat i/o Ajuntament de Tordera. A tal   efecte, els guanyadors hauran de facilitar les fotografies en format digital de 20 x 30 cm i amb una resolució de 300 píxels/polzada abans del 4 de maig; en cas de no fer-ho no es podrà  optar a premi. Les fotografies no premiades es destruiran un cop fet l’exposició a la web.

Els autors es responsabilitzaran que no existeixin drets de tercers, ni drets d’imatge.

La participació en el concurs implica la total acceptació d’aquestes bases.

Calendari:

Aquest concurs està reconegut per la FCF (Federació catalana de Fotografia) amb el núm. 2019-33, i puntua per a l’obtenció de les distincions d’Artista, Excel·lència i Mestre.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ GRATUÏT I OBLIGATORI

El podràs trobar a: INSCRIPCIONS TANCADES

TERMINI D’ADMISSIÓ

El 23 d’abril 2019

VEREDICTE

El 27 d’abril i serà públic al local Emili Vendrell c/ Ciutadans, nº16, 1r pis, a les 11 del matí.

EXPOSICIÓ

S’exposarà una part seleccionada de les obres en la pàgina de l’entitat: www.fotoclubtordera.cat

Del 30 d’abril al 14 de maig.

LLIURAMENT DE PREMIS

El dia 11 de maig, a les 18:00 hores a l’ermita de Sant Ponç (En cas de mal temps, es faria al local de l’edifici Emili Vendrell).

Premis:

1er premi:   100€  + trofeu Pont de Ferro

1er finalista: 50

2n finalista:  50

Es pot demanar informació suplementària per resoldre qualsevol dubte al correu electrònic:

concursfotoclubtordera@gmail.com

Et pots descarregar les bases aquí:

BASES PONT DE FERRO 2019