Concurs Instagram

CONCURS DE FOTOGRAFIA A INSTAGRAM

Queden:

SUSPÈS

Degut a l’activació del Pla PROCICAT en fase d’emergència 1 per part de la Generalitat i activat també el Pla Bàsic d’Emergències Municipal en fase d’Alerta a causa de la previsió de malalties transmissibles emergents amb potencial alt risc, l’Ajuntament de Tordera informa que es SUSPÈN la Fira Mercat del Ram pel cap de setmana 4 i 5 d’abril, amb la qual cosa el 10è Concurs de fotografia també quedarà suspès, juntament amb el concurs d’Instagram.

Gràcies per la vostre comprensió!

Enguany l’entitat Foto Club Tordera compleix el seu 10è aniversari. Per aquest motiu l’entitat promourà el Concurs de Fotografia de la Fira Mercat del Ram 2020 (4 i 5 d’abril)  a la xarxa Instagram.

Vols participar-hi? Segueix aquest passos:

• Segueix el compte de Instagram @FotoClubTordera
  • Clica a m’agrada a la nostra publicació del concurs a Instagram
  • Posa a la nostra publicació del concurs un “participo” i etiqueta a dos amics
  • Fes-te una fotografia en el photocall del nostre estand, que tindrem a la Fira Mercat de Ram els dies 4 i 5, amb un dispositiu mòbil i penja-la a l’Instagram junt amb els hashtags:

Categoria 1 (menors de 16 anys) #FotoFiraRamJove2020 i #10aniversariFotoClubTordera

Categoria 2 (majors de 16 anys) #FotoFiraRam2020 i #10aniversariFotoClubTordera

TERMINI:  L’últim dia per penjar les fotografies serà el dia 8 d’abril a les 00:00h.

PREMI:

Categoria  1: Un curs gratuït d’iniciació a la fotografia per a joves.

Categoria 2: Un curs d’edició fotogràfic

(Ambdós cursos s’impartiran en el mes de maig)

Hi haurà un jurat  encarregat d’escollir una fotografia guanyadora de cada categoria. Es valorarà que sigui una fotografia divertida, creativa…. A l’estand tindrem atrezzo, tanmateix, podeu portar-vos el atrezzo que creieu convenient de casa (disfresses, barrets, màscares…)

RECORDA:

• Si el teu perfil d’Instagram és privat no podrem veure la teva fotografia
  • Només podran participar les fotografies fetes en dispositius mòbils
  • Podeu portar el que creieu convenient per fer-vos la fotografia

SORT!!

Bases concurs Fotogràfic Instagram