Concurs Instagram

CONCURS DE FOTOGRAFIA A INSTAGRAM

Resten per començar:

BASES DEL CONCURS DE LA FIRA MERCAT DEL RAM 2022

Enguany l’entitat Foto Club Tordera farem un concurs via Instagram amb la Foto més divertida al nostre estand de la Fira Mercat del Ram.

Vols participar-hi? Segueix aquests passos:

• Segueix el compte d’Instagram @fotoclubtordera
  • Clica a m’agrada a la nostra publicació del concurs a Instagram
  • Posa a la nostra publicació del concurs un “participo” i etiqueta a dos amics
  • Fes-te una fotografia en el photocall del nostre estand, que tindrem a la Fira Mercat de Ram els dies 9 i 10, amb un dispositiu mòbil i penja-la a l’Instagram junt amb els hashtags:

Categoria 1 (menors de 16 anys) #FotoFiraRamJove2022 i #FotoClubTordera

Categoria 2 (majors de 17 anys) #FotoFiraRam2022 i #FotoClubTordera

Qui pot participar?

Tothom que ho desitgi. Els participants han de ser PERSONES FÍSIQUES, de qualsevol edat, residents a Tordera o fora d’aquesta. I amb un màxim de 5 fotografies.

Jurats:

Hi haurà un jurat d’admissió i un altre qualificador que estarà compost per tres persones i vinculades en diferents àmbits sobre la natura, la ciència i la fotografia. Les decisions d’ambdós jurats seran inapel·lables i no hi haurà cap premi desert.

Nota d’interès:

Els casos imprevistos seran resolts pels organitzadors.

Les fotografies penjades sense fer els passos explicats, no seran admeses.

L’organització declina qualsevol responsabilitat sobre les imatges presentades, essent-ne l’autor l’únic responsable d’obtenir els drets d’imatge i posseïdor del copyright.

En relació amb la participació de menors d’edat, l’organització comunica que seran els pares i tutors els únics responsables de controlar i assistir als menors en la navegació per les pàgines d’Instagram i habilitar qualssevol altres mecanismes necessaris que vigilin i, en és el cas, impedeixin l’accés per part dels menors a altres pàgines.

Només podran participar les fotografies relacionats amb la Fira Mercat del Ram, i fetes al nostre estand preparat per l’ocasió.

El fet de presentar-se en aquest concurs, implica l’acceptació d’aquestes Bases.

Cada concursant només podrà obtenir un premi.

Termini d’admissió:

Es podrà començar a penjar fotografies el 9 d’abril i acabarà el dia 11 d’abril de 2022 a les 23:59h. Tot el que sobrepassi aquestes dates no es tindrà en compte a l’hora del veredicte i per tant quedaran fora de concurs.

Recorda:

• Si el teu perfil d’Instagram és privat no podrem veure la teva fotografia.

Veredicte:

El 16 d’abril a les 11:00 del matí via online.

Lliuraments de Premis:

El 14 de maig a les 18:00 hores al local de l’Emili Vendrell, c/ Ciutadans, nº16, 1r pis.

Premis:

Categoria 1: Un curs gratuït d’iniciació a la fotografia.

Categoria 2: Un curs d’edició fotogràfic

(Ambdós cursos s’impartiran en el mes de maig o juny)

Es pot demanar informació suplementària per resoldre qualsevol dubte al correu electrònic:

concursfotoclubtordera@gmail.com

SORT!!