Concurs Instagram

CONCURS DE FOTOGRAFIA A INSTAGRAM

Resten per penjar foto:

BASES DEL CONCURS DE LA NATURA I LA CIÈNCIA

Enguany l’entitat Foto Club Tordera i amb la col·laboració i patrocini de l’Ajuntament de Tordera, farem un concurs via Instagram relacionat amb la Setmana de la Ciència i la Natura.

Vols participar-hi? Segueix aquests passos:

Segueix el compte d’Instagram @fotoclubtordera i @aj_tordera

Només a @fotoclubtordera

• Clica a m’agrada a la nostra publicació del concurs a Instagram.
  • Posa a la nostra publicació del concurs un “participo” i etiqueta a dos amics.
  • Fes una fotografia sobre la natura o la ciència amb l’aparell fotogràfic que desitgis i penjar-la a Instagram posa-li un títol a la fotografia junt amb els hashtags:

#NaturaFotoClubTordera2021 i #CienciaAjTordera2021

Qui pot participar?

Tothom que ho desitgi. Els participants han de ser PERSONES FÍSIQUES, de qualsevol edat, residents a Tordera. I amb un màxim de 5 fotografies.

Si la fotografia la fa un menor s’haurà de posar a part del títol, el nom i primer cognom, més l’edat a l’escrit del peu de foto. Es a dir, nena o nen menor que té o no telèfon mòbil i fa la foto amb el seu o dels pares o tutors legals i amb el compte d’Instagram d’aquests.

Exemple: “L’Art de la Natura” #NaturaFotoClubTordera2021 #CienciaAjTordera2021 Cristina Vidal, 12 anys.

Jurats:

Hi haurà un jurat d’admissió i un altre qualificador que estarà compost per tres persones i vinculades en diferents àmbits sobre la natura, la ciència i la fotografia. Les decisions d’ambdós jurats seran inapel·lables i no hi haurà cap premi desert.

Nota d’interès:

Els casos imprevistos seran resolts pels organitzadors i col·laboradors.

Les fotografies penjades sense fer els passos explicats, no seran admeses.

L’organització i Ajuntament de Tordera declina qualsevol responsabilitat sobre les imatges presentades, essent-ne l’autor l’únic responsable d’obtenir els drets d’imatge i posseïdor del copyright.

En relació amb la participació de menors d’edat, l’organització i l’Ajuntament de Tordera comunica que seran els pares i tutors els únics responsables de controlar i assistir als menors en la navegació per les pàgines d’Instagram i habilitar qualssevol altres mecanismes necessaris que vigilin i, en és el cas, impedeixin l’accés per part dels menors a altres pàgines.

Només podran participar les fotografies relacionats amb la Natura i la Ciència, ja siguin creatives o d’actes i activitats fetes a Tordera per l’ocasió.

El fet de presentar-se en aquest concurs, implica l’acceptació d’aquestes Bases.

Cada concursant només podrà obtenir un premi.

Termini d’admissió:

Es podrà començar a penjar fotografies el 24 de maig i acabarà el dia 4 de juny de 2021 a les 23:59h. Tot el que sobrepassi aquestes dates no es tindrà en compte a l’hora del veredicte i per tant quedaran desqualificades.

Recorda:

• Si el teu perfil d’Instagram és privat no podrem veure la teva fotografia.

Veredicte:

El 5 de juny a les 11:00 del matí a porta tancada, degut a la seguretat pel Covid19

Lliuraments de Premis:

El mateix 5 de juny a les 18:30 hores a la Plaça de l’Ajuntament de Tordera

Premis:

1r Premi un Super Lot de Natura i Ciència

2n Premi un Lot de Natura i Ciència

3r Premi un Mini Lot de Natura i Ciència

Es pot demanar informació suplementària per resoldre qualsevol dubte al correu electrònic:

concursfotoclubtordera@gmail.com

SORT!!