Fes-te’n Soci

Fes-te’n soci per només 15 € l’any i podràs gaudir de la Lliga Social, lloguer de material fotogràfic, descomptes fins un 50% en revelat, descomptes en cursos, tallers gratuïts, sortides, descomptes en compres i reparacions d’ordinadors… i molt més!!

És farà entrega del carnet de soci.

Foto Club Tordera va ser fundada el 14 de desembre de 2010 i som una associació d’amics als que ens agrada el món de la fotografia i que vol compartir coneixements.

Fem sortides, exposicions, tallers, cursos... Però sobretot bons amics.

Si t’agrada la fotografia fes-te'n Soci i podràs treure profit amb descomptes en revelat de les fotos, preus especials en els cursos i la majoria de tallers gratuïts.

Si vols veure el que fem entra en la nostre WEB: www.fotoclubtordera.cat

Si estàs interessat en fer-te Soci per només 15€ anuals o vols demanar més informació, has d’enviar un correu electrònic des de el fomrulari de contacte d'aquesta mateixa web o pots venir l'últim dilluns de cada mes, de 19:00 a 21:00 hores al local situat al carrer Sant Antoni, nº9, 2on pis.

Sinó vols donar, pels motius que sigui, el teu número de compte, has de posar el número zero en l'apartat del nº de compte i haurà d'ingressar la quota al nostre compte directament.

Cada inici d'un nou curs ens posarem amb contacte amb tu per confirmar que vols continuar essent soci, abans de generar els nous rebuts i evitar que cap d'aquests es torni enrere i així evitar despeses innecessàries.

L'import de la quota anual és de 15 €
Si també et vols federar a la Federació Catalana de Fotografia, la quota són 25€ més a l'any.

La quota de quinze euros inclou:
- Ser soci de Foto Club Tordera
- Participar a la Lliga Social
- Tallers gratuïts o, depenent la ponència, amb descompte.
- Tots els cursos d'iniciació o edició amb descompte.
- 40% de descompte en revelat
- Entre un 15% i 20% de descompte en compres o reparacions d'informàtica.
- Lloguer d'estudi o d'altres materials amb un preu simbòlic.
- Un cop al mes, visionat gratuït per a tots els socis.
- Entre altres avantatges en què encara seguim treballant.
- En cas de federar-te a la FCF, pots participar a la lliga catalana de fotografia.

He llegit i accepto l' Avís legal, Termes de la Política de Privacitat.