Curs personalitzat

Fotografia personalitzada 2 hores

Preu 100

Oferta -40% 60€.

Preu soci -55% 45€ (un mes d’antiguitat)

Descripció:

Si ets dels que prefereixes classes individuals en comptes de classes en grup, si no trobes respostes enlloc a qüestions concretes, o si vols quedar de luxe fent un regal diferent, llavors aquest curs a mida de dues o tres hores és l’opció perfecta.

No només podràs indicar al professor els temes fotogràfics dels quals vulguis tractar, sinó que també podràs fer una sessió de fotos guiada on tu series el fotògraf i podries portar l’acompanyant que tu volguessis per fer-te de model amb les indicacions i els consells del professor.

Informació addicional:

Aquest curs és adequat per a qualsevol nivell: iniciació, intermedi o expert.

Per realitzar el curs hauràs de portar la teva càmera, objectiu o objectius i tots els accessoris que estimis convenient: flaix extern, filtres, etc.

Paisatges, macro, bodegó…

Si vols, pots portar un acompanyant que farà de model durant la sessió pràctica.

Coneix la resta de cursos que imparteix Foto Club Tordera.

Recorda:

Un cop feta la reserva recorda concertar cita amb el professor assignat amb suficient antelació, segons disponibilitat del docent.

La classe és una sola sessió de 2 a 3 hores de durada.

Si vols modificar la teva cita ho hauràs de fer amb 72 hores d’antelació.

Si no et presentes a la cita, perdràs la reserva.

Edat mínima 14 anys

A partir de la 3ª hora 20€/h. socis 10€/h.

Pagament

RESERVA

Copyright © 2010-2024 Foto Club Tordera.
Avís legal, polítiques de privadesa i galetes.