Lliga Federació Catalana de Fotografia

Classificació actual:

Arribat la quarta entrega de la lliga de la Federació Catalana de Fotografia on en la classificació general d’entitats amb un total de 55 entitats participants, Foto Club Tordera baixa a la 16ª posició.

En la classificació general de fotògraf de tot Catalunya, tenim a Miquel Planells que va en la 9ª posició, seguit d’en Xavier Xaubet que està en la 28ª posició d’un total de 444 participants.

En la categoria Natura tenim a l’Anna Soldevila que baixa de la 2ª a la 8ª posició,  en Narcís Vila baixa de la 10ª posició a la 19ª i en Xavier Llop puja de la 19ª posició a la 18ª. En aquesta entrega de la categoria han participant un total de 63 persones.

En la categoria reportatge tenim a l’Anna Mateu que baixa de la 3ª posició a la 4ª i a Xavier Xaubet de la 4ª posició a la 2ª. En total en aquesta categoria hi han 48 participants.

Participants:

Veure les fotografies de l’última entrega

Veure totes les fotografies de diferents entitats

Copyright © 2010-2023 Foto Club Tordera.
Avís legal, polítiques de privadesa i galetes.