Cursos/Tallers

Cursos i Tallers

Aquí podràs trobar el curs o cursos que més t’agradaria fer.

Només tens que omplir el formulari, fent clic sobre la imatge del curs que estiguis interessat i nosaltres convocarem les dates per fer-ho.

En la casella de Tallers, només estarà actiu quan hi hagi algun convocat.

CURS D’EDICIÓ DIGITAL NIVELL MIG

PROGRAMA:

Dates: Dissabtes 2, 9, 23, 30 de maig, 6, 13, 20, 27 de juny i 4 de juliol de 2020

Horari: De 10:00 a 11:30 hores

Preu: 120 € amb un 25% de descompte a les 5 primeres inscripcions

Socis: 60 €

EL CURS

Adreçat a persones a qui agrada la fotografia, amb uns coneixements bàsics del programa però que volen aprendre noves accions per poder realitzar qualsevol tipus de retoc digital .
Permet als alumnes dirigir la mirada a la creació o millora de les seves fotografies.

Funcionalitats incorporades de panoràmiques, HDR i objectes intel·ligents

Intentarem establir els processos bàsics d’arxius de les imatges amb un programa d’edició fotogràfica. Presentarem el seu espai de treball i les tècniques bàsiques d’edició fins assolir el nivell mig.

Aquest curs proposa als alumnes conèixer, pas a pas, el programa de retoc digital i descobrir una infinitat de possibilitats creatives. Des del retoc amb l’ús de capes i màscares, fins als darrers ajustaments de color.
Funcionalitats incorporades de panoràmiques, HDR i objectes intel·ligents, RAW i molt més!

NOTA: Cal portar portàtil i software instal·lat (Adobe Photoshop).

Cal inscripció per reservar plaça, places limitades a 15 alumnes.

Inscripcions Obertes

CURS D’INICIACIÓ A LA FOTOGRAFIA PER JOVES

PROGRAMA:

Dates: Dijous 7, 14, 21, 28, de maig, 4, 11, 18, 25 de juny i 27 de juliol de 2020

Horari: De 18:00 a 19:45 hores

Edat: De 12 a 16 anys

Preu: 115 €

Amb el 20% de descompte a les 5 primeres inscripcions

EL CURS

Adreçat a joves de 12 a 16 anys que volen aprendre els coneixements essencials per poder realitzar fotografies de qualitat veient aspectes de la càmera i la composició de la imatge.

En aquest curs cada dia es farà una part teòrica i un altre de pràctiques.

És imprescindible càmera reflex o similar, per aprofitar millor els conceptes.

Cal inscripció per reservar plaça, places limitades a 12 alumnes.

Inscripcions Obertes

CURS D’EDICIÓ DIGITAL NIVELL AVANÇAT (1)

Dates: Divendres 6, 13, 20, 27 de setembre i 4 d’octubre de 2019

Horari: De 20:15 a 21:45 hores

EL CURS

Adreçat a persones a qui agrada la fotografia, amb uns coneixements mitjos del programa i que volen aprendre un pas més en el fotomuntatge, canvis de temperatura, crear ombres realistes i molt més, i així poder realitzar qualsevol tipus de retoc digital.

NOTA: Cal portar portàtil i software instal·lat (Adobe Photoshop).

Cal inscripció per reservar plaça, places limitades a 15 alumnes.

CURS D’INICIACIÓ A LA FOTOGRAFIA

Tens una càmera i no fa el que tu vols? Doncs aquest és el teu curs!!

Adreçat a persones que volen assolir els coneixements essencials per poder realitzar fotografies de qualitat veient aspectes de la càmera i la composició.
També és farà una sortida pràctica.

T’agrada la fotografia?

Els resultats fotogràfics que obtens no són el que esperaves?

Foto Club Tordera amb la col·laboració del seu president Xavier Llop, et presenta un curs d’iniciació de 10 hores amb les pràctiques, entendràs els conceptes tècnics de la fotografia de manera que puguis aplicar-los i així aconseguir uns millors resultats.
A més de nocions tècniques, també coneixeràs trucs i consells fruit de l’experiència fotogràfica del ponent en els diferents rams que ha realitzat al llarg dels anys.
L’objectiu del curs és que obtinguis els coneixements necessaris perquè controlis el teu equip i treguis un major rendiment fotogràfic.

Aquest curs és per a tu si:

• T’agrada la fotografia però no saps la tècnica (o no tan bé com voldries)
  • Vols obtenir millors resultats fotogràfics: Imatges més originals i que plasmen la bellesa dels llocs on has estat.
  • A la tornada de viatge no et conformes amb tenir unes quantes fotos boniques, sinó que vols un bon reportatge que expliqui la història de l’indret.

Aquest curs no és per a tu si:

• Tens coneixements avançats de fotografia i domines totes les tècniques del programa.
  • Creus que aconseguir una bona fotografia només és qüestió de sort.

Qui impartirà el curs?

Xavier Llop, on porta fent fotografia des de l’any 1990.

Lloc: Local carrer Dels Ciutadans, nº16, 1er pis primera porta.

Dates: Dissabtes 7, 14, 21 i 28 de març 2020 de 10 a 12:00 hores.
Pràctiques dia 4 d’abril de 10 a 12:00 hores.

PLACES LIMITADES!
Consulteu dubtes a cursosfotoclubtordera@gmail.com

PREU: 50 €

Socis: 25 €

PROMOCIÓ 10è ANIVERSARI PER NO SOCIS

Descompte del 30% per les primeres 5 inscripcions

Inscripcions Tancades

QUÈ PUC FOTOGRAFIAR I QUÈ NO?

Xerrada amb una duració d’una hora i mitja aproximadament, on s’intentarà explicar les llei del Codi Civil, la Llei del Dret al Honor i a la Pròpia Imatge, què és la Llibertat de Panorama? entre altres articles.

La xerrada la durà a terme en Xavier Llop, així que responent als suggeriments i tractant de contestar les preguntes al voltant del tema ha investigat una mica i preparat una entrada sobre la normativa legal en vigor al nostre país. Vagi per davant que no és (ni molt menys) un expert en lleis com Fran Nieto.

Dia: 29 de març de 2019
Hora: 20:30 hores. Duració 90′ aproximadament
Lloc: Carrer Sant Antoni, nº9, 2n pis

La xerrada per als socis serà gratuïta.
Pels que no siguin socis el preu serà simbòlic d’uns 5€, aquest pagament es farà el mateix dia.

Cal inscripció per reservar plaça, doncs degut a l’aforament serà limitat.